یادواره ۳۹ هزار شهید سرباز سراسر کشور در شیراز برگزار شد

مطالب مربوط

یادواره ۳۹ هزار شهید سرباز سراسر کشور در شیراز برگزار شد

 به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ظهر پنجشنبه که به صورت ویدیو کنفرانس در یادواره سراسری ٣٩ هزار شهید سرباز کشور حضور داشت ، گفت: باید در حرف و عمل مانند شهدا  باشیم و همچون شهدا در مسیر انقلاب حرکت کرد.

امیر کیومرث حیدری با اشاره به تأثیرات شهدا در جامعه بیان کرد: چشم چراغ انقلاب شهدا هستند و خانواده های شهدا وجامعه اسیب های مختلفی از نبود شهدا متحمل شده اند اما شهادت ارزش های را به جامعه تزریق کرده که در کمتر جامعه ای شاهد این ارزشها هستیم .

وی افزود: عزت ، ارامش، غیرت، حفظ ناموس و دفاع ارز مرزهای کشور بخشی از ارزشهایی است که پس از شهدا و به واسطه اقدامات انان در جامعه نهادینه شده است. 

او با اشاره به برگزاری یادواره های شهدا متذکر شد: یادواره های که در کشور برگزار می شود برای یادآوری این موضوع است که چه رشادت هایی در هشت سال دفاع مقدس صورت گرفت و به نسل های بعد هم این فرهنگ را اشائه دهیم.

فارس موطن سه هزار شهید سرباز نیروی زمینی است 

فرمانده ارشد آجا در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: بار اصلی عملیات های پادگان ها بر عهده سربازان است و رشادت ها این افراد باعث شده تا اکنون جامعه در سلامت و ازادی به فکر توسعه و پیشرفت باشد. 

امیر سرتیپ دوم ستاد ابوالقاسم رضایی  در این یادواره تاکید کرد: نزدیک به سه هزار شهید سرباز از استان فارس به شهادت رسیده اند که شهرستان شیراز نیز موطن ۴٠ شهید سرباز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران است. 

 

وی با اشاره به اینکه فعالیت های ترویجی در راستای پاسداشت مقام شهدا بیان کرد: با توجه به فعالیت های که دشمن در عرصه های بین المللی بر علیه ایران روا داشته در هفته دفاع مقدس با برگزاری جلسات و فعالیت های ترویجی فرهنگی، هنری و بصیرت افزایی به مقابله با جنگ نرم دشمن پرداخته شد. 


تاریخ ارسال: چهار شنبه 4 مهر 1398 ساعت: 1:49 |تعداد بازدید : 99 نویسنده :

دیدگاههای این مطلب


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: